czwartek, 25 stycznia 2018

337. Sasha Strunin

Dzisiejszy post jest specjalnie dla tych kolekcjonerów, którzy myślą że zbieram tylko autografy piłkarzy i sportowców. Doskonale zdaję sobie sprawę, że ostatnimi czasy zaniedbałem takie kategorie jak muzyka i film i w najbliższym czasie postaram się to wszystko nadrobić - tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Ostatnio podczas oglądania Youtube, przy włączonym autoodtwarzaniu trafiłem na piosenkę zespołu The Jet Set - w którym kiedyś występowała piosenkarka - "Just call me". przypomniałem sobie wtedy o polskiej piosenkarce pochodzenia rosyjskiego. Takie przeboje jak "How many people", "To nic kiedy płyną łzy", "Emely" czy "Time to party" były kilka lat temu naprawdę dużymi przebojami. W 2007 roku nawet Sasha reprezentowała Polskę w 52 Konkursie Piosenki  Eurowizji, który odbył się w Helsinkach.
Dodatkowego smaczku dodał fakt, że nie widziałem u żadnego z kolekcjonerów autografów od tej ślicznej piosenkarki. Chwilka wyszukania, kilka maili później i już miałem adres prywatny do Sashy. Wysłałem do niej list z prośbą o autograf i kilka zdjęć. Czekałem tylko 20 dni i otrzymałem podpisane zdjęcia i bardzo miły osobisty liścik od piosenkarki. Czasami warto odszukać takie "perełki", zwłaszcza, że podpis Sashy prezentuje się naprawdę świetnie - zresztą sami zobaczcie:

Wszystkie poniższe zdjęcia jestem skłonny przeznaczyć na wymianę:
Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 20 dni
Jakość: Oryginał

3 komentarze: