niedziela, 24 stycznia 2016

93. Thiago Silva ! - WYMARZONY !

Cześć,
Dziś chciałbym zaprezentować podpis należący do kategorii wymarzonych - należy on do brazylijskiego obrońcy PSG - Thiago Silvy.

Thiago Silva należy bezsprzecznie do najlepszych obrońców świata. Kto by pomyślał, że w 2009 roku Leonardo - pracujący jako skaut dla AC Milan odnalazł godnego zastępcę Nesty ? Cena transferu wyniosła niespełna 10 mln euro- tyle co nic. Thiago znakomicie odnalazł się w Milanie- mimo młodego wieku szybko wywalczył sobie miejsce w podstawowym składzie. Nieraz w wywiadach powtarzał, że chciałby stać się legendą klubu z Mediolanu - i ubrać kapitańską opaskę jak niegdyś Maldini.
Niestety, w 2012 roku przeniósł się wraz ze Zlatanem Ibrahimoviciem do PSG. Cena łącznego transferu według różnych źródeł wyniosła ok 60 mln euro - czyli naprawdę niewiele jak za graczy tej klasy. Krążyły różne spekulacje i domysły - odnośnie tego transferu. Jedna z plotek mówiła, że to sam Adriano Galliani odbył poważną rozmowę z zawodnikami, poniekąd zmuszając ich do zaakceptowania propozycji PSG. 

Brzmi niepoważnie? Możliwe.
Ale  2 lata po transferze, przed jakimś meczem ligi mistrzów pokazali szatnię PSG- a w niej Thiago Silvę który nosił ochraniacze z herbem Rossonerich. Ten obrazek zapadł głęboko w pamięci wszystkich kibiców AC Milan.

Do Thiago wysłałem 3 duże zdjęcia, list z prośbą, kopertę zwrotną i kupon IRC. Czekałem bardzo długo- bo prawie 7 miesięcy. Kiedy już nie liczyłem na sukces- dostałem ofertę wymiany za podpis tego zawodnika- niestety w barwach PSG. Oczywiście propozycję wymiany zaakceptowałem, a dwa miesiące później otrzymałem list od tego niesamowitego zawodnika. Dostałem trzy moje zdjęcia podpisane i Thiago dorzucił kartę PSG- swoją drogą bardzo ładną i twardą.
Pisałem na adres prywatny.



Wszystkie poniższe zdjęcia wędrują więc na wymianę:

Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny                            
Ile czekałem:  217 dni
Oryginalny : Tak !!!

9 komentarzy: