poniedziałek, 18 lipca 2016

138. Mesut Özil

Cześć,
Dzisiaj chcę wam pokazać autograf od znakomitego zawodnika niemieckiej reprezentacji w piłce nożnej -Mesuta Özila. Mesut to czołowy zawodnik Arsenalu, a wcześniej samego Realu Madryt. Niestety nie był tak wielką twarzą marketingową jak Gareth Bale czy James Rodriguez i klub z Madrytu zdecydował się go brzydko mówiąc "pozbyć" z klubu, co spotkało się ze sporą  krytyką nie tylko kibiców, ale również samych zawodników królewskich.

Nie ma co się dziwić, gdyż Mesut to obecnie topowy zawodnik na świecie jeśli chodzi o kluczowe podania. W samym sezonie 2015/2016 został wybrany najlepszym zawodnikiem Arsenalu i najlepszym asystentem Premier League. Mesut był wielokrotnie wybierany jako najlepszy podający Mistrzostw Świata, Europy, Bundesligi, Premier League czy Primera Division. Myślę że każdy klub chciałby mieć w swoim składzie takiego zawodnika jak on.  

Do Mesuta pisałem na adres prywatny, jednak nie dostawałem bardzo długo odpowiedzi i zdecydowałem się na wymianę jego autografu. Kilka miesięcy później zaskoczył mnie list z odpowiedzią od tego piłkarza. 

Otrzymałem moje dwa duże zdjęcia podpisane, więc jedno z nich plus zdjęcie które kiedyś wymieniłem idą na wymianę. 

Tym samym kolejny były gracz Realu Madryt dołącza do mojej kolekcji :)

Jak zdobyty :  Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 283 dni
Jakość: Oryginał

5 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Zapraszam do siebie, u mnie dzisiaj Robert Sowa: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/07/58-robert-sowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/07/47-krzysztof-leja.html

    OdpowiedzUsuń