sobota, 10 grudnia 2016

190. Kelly Clarkson

Cześć,
Ostatnio sporo wrzucałem podpisów od piłkarzy i wszelkiej maści sportowców. Ale to nie znaczy, że nie zbierałem w tym czasie autografów pochodzących od ludzi niezwiązanych ze sportem. Dziś chciałbym przedstawić wam autograf od Kelly Clarkson !
Kelly Clarkson to amerykańska piosenkarka pop-rockowa, która swoją karierę muzyczną rozpoczęła w 2002 roku wygrywając pierwszą edycję amerykańskiego idola. W 2003 roku zajęła drugie miejsce w światowej edycji idola (World Idol).  Do tej pory wydała siedem albumów studyjnych. Clarkson jest zdobywczynią trzech statuetek Grammy: za najlepszą popową piosenkę „Since U Been Gone” (2006), za najlepszy popowy album Breakaway (2006) i Stronger (2013).

Bardzo jestem zadowolony z tego podpisu w swojej kolekcji. Miło od czasu do czasu otrzymać coś niezwiązanego z piłką nożną.

Drugie zdjęcie jestem w stanie wymienić :
Jak zdobyty : Prośba na adres:
Kelly Clarkson
Starstruck Entertainment, Inc.
40 Music Square West
Nashville, TN 37203
USA
( Nie mam pewności czy nadal działa!!)
Ile czekałem: 42 dni
Jakość: Oryginał

5 komentarzy: