niedziela, 30 lipca 2017

273. Taye Taiwo

Cześć,
Kolejny zawodnik Milanu w mojej kolekcji. W ostatnich dniach dzięki fantastycznym wymianom przybyło mi ich bardzo dużo- mam nadzieję że uda mi się zaprezentować te podpisy w następnych postach.
Dzisiejszym bohaterem będzie francuski obrońca Taye Taiwo. Taiwo występując w Marsylii był uważany za wielki, piłkarski talent i za jednego z najlepszych lewych obrońców świata. Nic więc dziwnego, że pokusił się o niego w 2011 roku AC Milan. Klub z Mediolanu wykorzystał fakt, że francuzowi kończy się umowa i zaklepał go sobie, kiedy kończył mu się kontrakt z Marsylią. 
W Milanie zagrał tylko 4 spotkania i był uważany za jeden z najgorszych transferów tego okresu. Do dziś najwięksi fani tego zawodnika nie wiedzą co się z nim stało - być może spoczywała na ni wielka presja? To był ostatni wielki klub w karierze tego zawodnika. Potem były wypożyczenia do angielskiego QPR, Dynamo Kijów i transfery - najpierw do tureckiego Bursasporu, a potem do fińskiego HJK Helsinki. 
W Reprezentacji Nigerii zagrał 53 spotkania i zdobył dla niej 5 bramek. 

Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/07/221-karolina-gruszka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/07/279-jerome-boateng.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://autografyklp.blogspot.com/2017/07/93-mats-hummels.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń