środa, 7 listopada 2018

445. Grzegorz Lato

Cześć,
Dziś autograf prawdziwej polskiej legendy - chociaż nie zdziwi mnie fakt, że posiadacie już w swojej kolekcji autograf od Grzegorza Laty. Grzegorz Lato to prawdziwa legenda Polskiej piłki nożnej. Dwukrotny zdobywca brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej - 1974 oraz 1982. Złoty medalista Igrzysk Olimpijskich 1972 z Monachium oraz brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich 1976 z Montrealu. Król strzelców Mundialu z 1974 roku - gdzie zdobył 7 bramek (jeden z 21 królów strzelców najważniejszej imprezy piłkarskiej na świecie). Ogólnie dla Reprezentacji Polski zagrał w 100 spotkaniach zdobywając w nich 45 bramek ( z czego ponad 1/4 na najważniejszych piłkarskich turniejach świata). 
Dlaczego myślę, że pewnie macie już autograf tej polskiej legendy? Autograf Grzegorza Laty można było bardzo łatwo zdobyć, poprzez napisanie listu do PZPN-u, kiedy Lato sprawował funkcję prezesa. Ja swoje autografy zdobyłem osobiście ( oprócz karty, którą kiedyś wymieniłem a której już dłuższy czas szukałem) i z całą pewnością mogę powiedzieć, że jest to jeden z najcenniejszych autografów w mojej kolekcji !



Dwa poniższe zdjęcia wędrują na wymianę:
Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

8 komentarzy: