piątek, 1 września 2017

282. Edwin van der Sar

Cześć,
Dziś chciałem zaprezentować podpis pochodzący od legendarnego bramkarza Manchesteru United i Reprezentacji Holandii - Edwina van der Saara!
Edwin to były zawodnik takich klubów jak Ajax Amsterdam, Juventus Turyn, Fulham czy wspomniany wcześniej Manchester United, w barwach którego bronił przez 6 sezonów. Van der Saar jest również rekordzistą jeśli chodzi o występy w Reprezentacji Holandii- jego licznik zatrzymał się na 130 spotkaniach. Wraz z Reprezentacją wystąpił na 6 wielkich imprezach: ME 1996, MŚ 1998, ME 2000, ME 2004, MŚ 2006 i ME 2008. Niestety na żadnej z nich Holendrzy nie odnieśli sukcesu. 

Na koniec jeszcze ciekawostka: Van der Sar zakończył klubową karierę w 2011 roku, ale ostatni oficjalny mecz zagrał 12 marca 2016 roku w zespole VV Noordwijk, w którym trenował jeszcze za czasów juniorskich. Stało się to na wskutek kontuzji wszystkich bramkarzy w zespole i prośby trenera. Spotkanie z Jordan Boys zakończyło się wynikiem 1:1 a van der Sar obronił rzut karny.

Do Edwina wysłałem łącznie dwa listy - za pierwszym razem nie dostałem podpisanych zdjęć, na których mi szczególnie zależało, tylko jakieś inne, których na pewno do listu nie dodawałem. Dlatego też dużo zdjęć wędruje na wymianę.

Wszystkie poniższe zdjęcia wędrują na wymianę:

Jak zdobyty : Prośba na pewien adres
Ile czekałem: 21 dni
Jakość: Oryginał

7 komentarzy: