niedziela, 4 czerwca 2017

Cristiano Ronaldo po raz trzeci !!

Cristiano Ronaldo - zawodnik który zapisał się w historii światowej piłki jak żaden inny. Nie będę się o nim rozpisywał, gdyż robiłem to we dwóch wcześniejszych postach. Dlaczego prezentuję jego podpis po raz trzeci? Chciałem mieć 100% pewności, że autograf tego niesamowitego piłkarza jest prawdziwy. Kiedy nadarzyła się okazja zakupu podpisu zdobytego osobiście, na oficjalnej karcie Realu Madryt za rozsądną cenę nie zastanawiałem się długo. Do mojej kolekcji trafił podpis niesamowitego piłkarza, który w footballu osiągnął niemal wszystko dzięki swojej ciężkiej pracy. 
Strzelec 5 goli (!!!) w dwumeczu z Bayernem Monachium w ćwierćfinale Ligi Mistrzów, oraz zdobywca hat-tricka w meczu z Atletico w półfinale Ligi Mistrzów zasługuje na niezwykły szacunek. A jeszcze niedawno mnóstwo hejtów sypało się pod adresem Portugalczyka, że strzelać potrafi tylko ogórkom z hiszpańskiej ligi. Zdziwię się, jeśli w tym roku Cristiano Ronaldo nie zdobędzie 5 w swojej karierze Złotej Piłki dla najlepszego piłkarza globu.


Jak zdobyty: Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał - wymarzony !!

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/06/205-aleksandra-hamkao.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Ja osobiście typa nie cierpię, ale talent ma, to trzeba przyznać.
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/06/plastron-andrzej-pradziad.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje, super zakup! Dodaje twojego bloga do polecanych;) Zapraszam serdecznie do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/06/10-thomas-morgenstern.html

    OdpowiedzUsuń