poniedziałek, 4 stycznia 2016

88. Cristiano Ronaldo - po raz drugi !!!

Cześć,
Dzisiaj fantastyczny podpis od fantastycznego, ulubionego piłkarza -  Cristiano Ronaldo!! Nad Portugalczykiem nie będę się długo rozpisywał, gdyż to co miałem do przekazania zaprezentowałem w moim poprzednim poście o Cristiano ---> klik 

Pewnie zastanawiacie się, po co prezentuję drugi autograf tego piłkarza - i to dopiero 7 miesięcy od poprzedniego wpisu. Otóż w wakacje chodziły pogłoski, że z adresu CR7 z Portugalii wysyłane są fejki podpisywane przez jego brata. Zaznaczmy na wstępie, że jeśli to fejk - to bardzo zbliżony do oryginału -ten podpis Cristiano wygląda naprawdę bardzo dobrze. Jedyna wątpliwość jaka się pojawiła to fakt, że odpowiedzi od Cristiano przysyłane były cały czas - nawet gdy piłkarz siedział w Madrycie. Raczej nie latał co dwa dni do rodzinnej Portugalii, ale też nikt nie może wykluczyć przesyłania listów z adresu Portugalskiego do  Hiszpanii.

W każdym razie postanowiłem spróbować zdobyć w pełni oryginalny autograf Cristiano Ronaldo. Taki, którego autentyczności byłbym pewny w 99 % ( bo wiadomo- nigdy nie mamy całkowitej pewności o oryginalności podpisu, kiedy zdobywamy go za pomocą listu). Udało mi się taki autograf uzyskać -  i teraz wam go pokazuję :

Jestem w 99% przekonany o jego autentyczności. Nie jest to żaden podpis złożony przez sekretariat Realu Madryt, ani żaden fejk. Dostałem  go w jednej kopercie-  razem z autografem Rafy Beniteza który prezentowałem wcześniej.  Do CR7 wysłałem swoje zdjęcie, które kiedyś tam wywołałem i wróciło do mnie niepodpisane. Co prawda liczyłem na zdjęcie z dedykacją ( byłbym wniebowzięty) ale i tak się bardzo cieszę z tego oryginalnego podpisu. Pisałem na adres Realu Madryt. Zresztą widzicie sami- jest oficjalna pieczątka klubu na mojej własnej zwrotnej kopercie.


Jak sami porównacie ten autograf Cristiano Ronaldo z tym, który prezentowałem wcześniej to zobaczycie, że praktycznie nie różnią się między sobą - chociaż jeden pochodzi z adresu Stadionu a drugi pochodzi z prywatnego adresu CR7 w Portugalii. Tak  naprawdę chyba nigdy się nie dowiemy prawdy o autentyczności podpisów z portugalskiego adresu....

Nie pytajcie mnie o wymianę - bo wymiana za zarówno wcześniejszy jak i ten podpis nie wchodzi w grę ! Również nie udostępniam informacji o dokładnym zdobyciu tego autografu !


Jak zdobyty :
Real Madrid Santiago Bernabéu Stadium
Avenida de Concha Espina, 1
28036 Madrid
SPAIN
Ile czekałem: 24 dni
Oryginalny : Tak !!!!- jestem pewny że to oryginał

11 komentarzy: