sobota, 18 czerwca 2016

131. Bear Grylls po raz drugi !!

Cześć,
Chcecie historię o tym, że nie należy nigdy się poddawać - nawet jeśli sprawa jest beznadziejna ? Proszę bardzo - oto i ona:

Dzisiaj prezentuję po raz drugi podpis od Beara Gryllsa. Wcześniejszy post dotyczący tego survivalowca możecie zobaczyć tutaj. Oczywiście wpis, który zaprezentowałem rok temu bardzo mnie ucieszył - ponieważ dopiero zaczynałem przygodę z tym hobby i każdy list, który wracał do mnie wywoływał ogromną satysfakcję. Dopiero po kilku godzinach doszła do mnie brutalna prawda - że tak naprawdę zamiast podpisu genialnego brytyjczyka dostałem podpis przybity pieczątką na zdjęciu...

 Prezentuję podpisy, które otrzymałem po wysłaniu ostatniego listu do Beara: 



Wiedziałem, że Bear wysyłał pieczątki i nadruki, ale widziałem również wiele podpisanych zdjęć przez Beara ( z dedykacją lub bez). Postanowiłem wysłać ponownie prośbę o autograf. Otrzymałem ponownie zdjęcia podbite pieczątka... Nie powiem - bardzo się tym faktem zdenerwowałem i postanowiłem wysłać trzeci list. Odesłałem w nim te dwa zdjęcia, które były stampami i powiedziałem że zależy mi tylko na oryginalnym podpisie ( jeśli się da, to z dedykacją). Odczekałem kilka dni i dostałem w odpowiedzi.... poprawiony markerem stamp i dopisane od niechcenia słowa "To Mateusz" - oczywiście nie był to w żadnym wypadku autograf Beara tylko najprawdopodobniej podpis jednego z pracowników The Scout Association... 

Sami zresztą zobaczcie jak to żałośnie wyglądało...

Oczywiście tych zdjęć już nie mam - napisałem CZWARTY list w którym zapakowałem fejki w kopertę, dołączyłem list w którym napisałem  że szanuję Beara Gryllsa, ale nie chcę mieć takich podpisów w swojej kolekcji. I list wysłałem... Oczywiście nie dostałem żadnej odpowiedzi ( co mnie zresztą nie dziwi). I przez pół roku szukałem sposobu w jaki mogę zdobyć oryginalny podpis... Na początku tego roku zauważyłem na fan mailu, że ktoś otrzymał ORYGINALNY podpis legendy survivalu. Stwierdziłem "czemu nie?" i wysłałem PIĄTY !!!!  Efekt - sami widzicie ! Kolejne spełnione marzenie, ale po ogromnych trudach - dlatego też nie wymieniam tych autografów gdyż są dla mnie naprawdę bardzo cenne.
Jak zdobyty : Prośba na adres :

Chief Scout’s Office
The Scout Association
Gilwell Park
Chingford
London E4 7QW
United Kingdom
Ile czekałem: 22 dni
Jakość : Oryginał !!
Ciekawostki:  Wysłałem 5 listów !!!

9 komentarzy: