piątek, 29 kwietnia 2016

115. Marco Amelia

Cześć,
Dzisiaj kolejny autograf obecnego zawodnika Chelsea Londyn - bramkarza Marco Amelii. 
Autograf włoskiego bramkarza był mi niezwykle bliski, ponieważ Marco to były zawodnik mojego ulubionego klubu AC Milanu. Jak wiadomo, Milan nie odpowiada na listy- także bardzo ciężko zdobyć autografy graczy tego klubu. Kiedy pojawiła się szansa na zdobycie podpisu od rezerwowego bramkarza włoskiego klubu - to nie zwlekałem zbyt długo i postanowiłem napisać list do Marco.

Marco Amelia to wychowanek AS Romy - jednak w pierwszej drużynie z wiecznego miasta nie przyszło mu zagrać żadnego spotkania. Potem zaczęła się jego tułaczka po włoskich klubach : Livorno, Lecce, Parma, Palermo, Genoa czy wreszcie AC Milan. Do Milanu trafił w 2010 roku - jako zawodnik wypożyczony z Genoi. Pełnił wtedy rolę drugiego bramkarza - zmiennika Christiana Abbiatiego. Jako, że godził się z rolą rezerwowego - Milan zdecydował się go wykupić w 2011 roku. W Milanie Amelia zagrał tylko 29 spotkań- od 2010 do 2014 roku.

Marco Amelia to również reprezentant Włoch - w kadrze narodowej zagrał  tylko ( albo aż - patrząc na to że numerem jeden od wielu lat jest Buffon) 9 spotkań.

Dwa poniższe zdjęcia wędrują na wymianę:


Jak zdobyty : Prośba na adres :
 
Cobham Training Centre
64 Stoke Road
Stoke D'Abernon
Surrey KT11 3PT
UK
Ile czekałem: 12 dni
Jakość : Oryginał

5 komentarzy: