piątek, 26 sierpnia 2016

150. Iker Casillas - WYMARZONY !!!

Cześć,
150 prezentowany autograf w mojej kolekcji ( która stale się powiększa). Z tej właśnie okazji chciałem pokazać wam jakiś specjalny, trudny do zdobycia autograf i oto on: Podpis od legendy Realu Madryt, jednego z najlepszych bramkarzy na świecie ( do dziś kwitnie spór, który z nich - Casillas czy Buffon jest tym najlepszym bramkarzem dekady) Ikera Casillasa.

Wychowanek Realu Madryt, w barwach którego grał blisko 16 lat, podstawowy bramkarz Hiszpanii, dla której zagrał już 166 spotkań. Niestety opuścił Królewskich w 2015 roku przechodząc do FC Porto. Real Madryt nie potraktował wtedy swojej legendy, jego pożegnalny mecz nie był okraszony, fajerwerkami, szpalerem zawodników - jak choćby miało to miejsce w przypadku naszego Jerzego Dudka. Z pewnością legenda klubu zasłużyła na lepsze pożegnanie, ale to tylko dowodzi smutnego faktu iż Real Madryt nie umie godnie pożegnać swoich największych gwiazd( Guti, Raul). 

Iker Cassilas zdobył mnóstwo tytułów: Mistrza Świata (2010), Mistrza Europy (2008, 2012) , 5 razy Mistrzostwo Hiszpani (2001, 2003, 2007, 2008, 2012), 3 Razy Zwycięstwo Ligi Mistrzów (2000, 2002, 2014), a także wiele wiele innych trofeów, których nie będę tu wypisywał. Jest również laureatem wielu wybitnych nagród indywiduwalnych: Jedenastki marzeń mistrzostw świata 2010, Najlepszego bramkarza ligi i mistrzostw, Laureatem nagrody fair play w Primera Division. 

Do Ikera pisałem na adres Porto, z którego podobno odpisuje. Ja odpowiedzi nie dostałem, dlatego zdecydowałem się na wymianę za podpis tego piłkarza. Autograf oczywiście wymarzony i jeden z najcenniejszych w kolekcji!! 


Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał!
Wymarzony !

12 komentarzy: