piątek, 1 stycznia 2016

87. Rafa Benitez

Witajcie wszyscy w pierwszym dniu nowego, 2016 roku !!

Nowy rok zaczynam od autografów które dostałem wczoraj - w ostatnim dniu starego roku. Nie miałem czasu zamieścić wpisu wczoraj, dlatego robię to dziś.

Pierwszy wpis w 2016 roku będzie dotyczył trenera Realu Madryt - Rafy Beniteza. Swojego czasu Rafa odsyłał grafy po napisaniu do niego maila. Jak to zwykle bywa mail dość łatwo przeniknął do  sieci, co przyczyniło się do tego że Rafa przestał odsyłać podpisy. Ja wysłałem chyba ze 4 maile- niestety bez skutku. A nie ukrywam, że bardzo zależało mi na podpisie tego trenera.
Rafa Benitez to wychowanek Realu Madryt. Co ciekawe swoją piłkarską karierę zakończył mając zaledwie 26 lat i całkowicie poświęcił się działalności szkoleniowej. Jako trener prowadził m.in. Osassunę, Valencię, Liverpool, Inter, Chelsea, Napoli czy obecnie Real Madryt. W Madrycie idzie mu niestety dość średnio i najprawdopodobniej będzie to jego ostatni sezon jako trener królewskich.

Zdobył wiele pucharów m.in: zwycięstwo w Lidze Mistrzów ( Liverpool), zwycięstwo w Lidze Europy ( Valencia, Chelsea).

Do Rafy Beniteza pisałem na adres klubowy Realu Madryt. Tak,  Real czasami ( choć bardzo rzadko) odsyła oryginalne autografy. Autograf złożony na oficjalnej karcie Realu Madryt. Za pomoc w jego zdobyciu dziękuję pewnemu kolekcjonerowi :)!

Jak zdobyty : Oficjalny adres Realu Madryt:

Real Madrid
Santiago Bernabéu Stadium
Avenida de Concha Espina, 1
28036 Madrid
SPAIN



Ile czekałem: 24 dni
Oryginalny : Tak !!

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/41-maciej-starega-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Zapraszam na NOWY POST : http://autografymoje.blogspot.com/2016/01/johann-andre-forfang.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) i szczęśliwego nowego roku ! http://limonje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 yrs old Database Administrator III Gerianne Rowbrey, hailing from Noelville enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Scuba diving. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione. odniesienia w wikipedii

    OdpowiedzUsuń