czwartek, 10 września 2015

57. Giovanni van Bronckhorst

Hej,
Dziś post na świeżo - zaraz po otworzeniu koperty. Kilka dni temu wysłałem maila na prywatny adres tego piłkarza, ale nie spodziewałem się sukcesu - dlatego bardzo zaskoczył mnie list z Amsterdamu, zwłaszcza, że Giovanni - pomimo tego iż grał w Barcelonie był jednym z moich ulubionych piłkarzy w młodości!

Giovanni van Bronckhorst to były reprezentant Holandii grający na pozycji defensywnego pomocnika bądź lewego obrońcy. W barwach Holandii wystąpił w 105 spotkaniach i był członkiem reprezentacji na Mundialu 1998, Euro 2000, Euro 2004, Mundialu 2006 Euro 2008 i Mundialu 2010 !

Absolutnie piłkarz legenda-  w każdym klubie w którym grał zdobywał przynajmniej raz mistrzostwo kraju lub puchar ( Feyenoord, Rangers, Arsenal, Barcelona). Jest także zdobywcą Ligi Mistrzów z Barcelona w sezonie 2005/2006.

Autograf niezwykle cenny, chociaż nie wymarzony. Z pewnością ozdoba mojej coraz bardziej szerokiej kolekcji!



Jak zdobyty : Prośba na mail
Ile czekałem: 14 dni
Oryginalny : Tak!

5 komentarzy: