piątek, 27 stycznia 2017

204. Ivan Santini

Cześć,
Dzisiaj trochę "egzotyczny" podpis, bowiem zbyt wiele nie wiem o zawodniku którego podpis prezentuję. Dostałem go w tamtym roku od belgijskiego Standardu Liege - pisałem do klubu drugi raz o autograf Victora Valdesa, ale były bramkarz Barcelony zdążył opuścić klub zanim mój list dotarł do Belgii... w każdym razie dostałem od belgijskiego klubu bardzo ładne, ręcznie napisanie podziękowanie z wyjaśnieniem, dlaczego nie mogę otrzymać autografu Valdesa oraz trzy karty zawodników Standardu. 

Ivan Santini (ur. 21 maja 1989 roku w Zadarze) – chorwacki piłkarz występujący na pozycji napastnika. Od 2016 jest zawodnikiem klubu SM Caen.
Karierę rozpoczynał w FC Ingolstadt 04, z którego odszedł w 2009 roku do NK Zadar. W sezonie 2012/2013 był z niego wypożyczony do SC Freiburg. W rozgrywkach Bundesligi zadebiutował 5 lutego 2012 roku w meczu przeciwko Werderowi Brema (2:2). W latach 2013-2015 grał w KV Kortrijk, a w sezonie 2015/2016 był zawodnikiem Standardu Liège. Latem 2016 trafił do SM Caen.

Niestety muszę podpierać się Wikipedią, gdyż jak napisałem wcześniej o samym zawodniku niewiele wiem, a nie będę zmyślał i tworzył nowych historii :)
W każdym razie cieszę się z tej karty, jak również z tego, że klub z Belgii wykazał się szacunkiem do fana i wysyła do niego karty, nawet jeśli o nie nie prosił.


Jak zdobyty :  Prośba na adres:
Standard Liege
Rue de la Centrale 24000 Liège
Belgia

Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał


6 komentarzy: