czwartek, 14 grudnia 2017

319. Gabriele Oriali

Cześć,
Dzisiaj autograf pochodzący od byłego włoskiego piłkarza, grającego na pozycji defensywnego pomocnika bądź środkowego obrońcy - Gabriele Orialiego. Gabriele to mistrz świata w piłce nożnej z 1982 roku. Były zawodnik Interu Mediolan czy Fiorentiny. W Serie A zagrał ponad 380 spotkań. W Reprezentacji Italii zagrał 28 spotkań i strzelił 1 bramkę. Debiutował w 1978 roku, ostatni mecz rozegrał w 1983 roku. Brał udział w Mistrzostwach Europy 1980. Był ważną częścią zespołu Mistrzów Świata, choć na boisku pojawił się dopiero w trzecim meczu Włochów w turnieju. Począwszy od tego meczu miał jednak miejsce w podstawowej jedenastce. Pełnił funkcję dyrektora sportowego w Interze do końca sezonu 2009/2010 kiedy to klub zdobył potrójną koronę.
Autograf zdobyłem osobiście podczas wizyty Włochów na Mistrzostwach Europy U-21 w Polsce. Zdobyłem go rzutem na taśmę, ostatniego dnia pobytu Włochów w Krakowie, gdyż mijałem tego Pana wielokrotnie, ale nie wiedziałem że jest on byłym Mistrzem Świata. Niemniej jednak bardzo cieszę się z tego, że w ostatni dzień wywołałem zdjęcia i zdobyłem podpisy tego piłkarza, który lata świetności miał prawie dekadę przed moim urodzeniem.

Dwa poniższe autografy wędrują na wymianę: 
Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał


5 komentarzy: