wtorek, 1 sierpnia 2017

274. Zinedine Zidane - WYMARZONY !

Cześć,
Miesiąc sierpień zaczynam od naprawdę mocnego uderzenia. Jako że ostatnimi czasy w moim posiadaniu znalazły się naprawdę świetne autografy, postanowiłem że to właśnie w sierpniu pokażę większość z nich. 
Zinedine'a Zidane'a nie trzeba nikomu przedstawiać. Jeden z najlepszych pomocników w historii piłki nożnej. Laureat Złotej Piłki w 1998 roku, najlepszy zawodnik Mistrzostw Świata 2006, w których jako kapitan drużyny narodowej dotarł z nią do finału. Były zawodnik AS Cannes, Girondis Bordeaux, Juventusu czy Realu Madryt. Trzy razy wybierany Piłkarzem Roku FIFA, raz wybrany najlepszym zawodnikiem w Europie. Znajduje się na prestiżowej liście FIFA100. 
Obecnie jest trenerem Realu Madryt, gdzie sukcesywnie sięga po kolejne tryumfy dla Królewskich.
Podpis tego piłkarza był dla mnie celem numer jeden w tym roku. Podpis udało mi się zdobyć dzięki pewnemu kolekcjonerowi, który zdobył go osobiście podczas swojego półrocznego pobytu w Madrycie. Podpis złożony został na oficjalnej karcie klubowej Realu Madryt, co sprawia że jest on jeszcze cenniejszy i stanowi niemalże unikat. 

Jak zdobyty : Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał 
Ostatnio również przeprowadziłem kilka drobnych poprawek na blogu. Zmieniłem m.in. zdjęcie w tle - wydaje mi się że na zdecydowanie lepsze i dzięki temu mój blog stał się wyraźniejszy dla was. Proszę o opinie w komentarzach na temat zmian. Mam w planach jeszcze kilka drobnych poprawek, ale niestety brak czasu skutecznie weryfikuje moje zamiary...

9 komentarzy: