piątek, 25 sierpnia 2017

280. Pavel Nedved

Cześć,
Nie będę ukrywał, że podpis od tego czeskiego pomocnika był od jakiegoś czasu dla mnie "małym marzeniem". Bądź co bądź wychowałem się na piłkarzach pokroju Nedveda i uważam go za najlepszego piłkarza w historii naszych południowych sąsiadów. Pavel Nedved przyszedł na świat 30 sierpnia 1972 w małej miejscowości Cheb, położonej w ówczesnej Czechosłowacji. Pierwszym jego poważnym klubem była Dukla Praga, z której to przeszedł do lokalnego rywala Sparty Praga. W 1996 roku stał się piłkarzem Lazio, aby po 5 latach gry dla rzymian za kwotę 35 mln euro trafić do Juventusu, który chciał wypełnić lukę po Zinedinie Zidanie. Stał się tym samym najdroższym piłkarzem czeskim w historii footballu. 
Po sezonie 2002/2003 został wybrany Najlepszym Piłkarzem Europy i otrzymał Złotą Piłkę. Został również 6-krotnie wybierany najlepszym piłkarzem Czech. Latem 2009 roku odszedł od Juventusu i zakończył karierę piłkarską. Obecnie jest jednym z działaczy Starej Damy.
Autograf kupiłem jakiś czas temu od kolekcjonera, który zakończył swoją przygodę ze zbieraniem podpisów i złożony został na oficjalnej karcie - co czyni go dla mnie jeszcze bardziej wartościową zdobyczą. To kolejny autograf zdobywcy Złotej Piłki w mojej kolekcji.
Jak zdobyty : Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

7 komentarzy: