poniedziałek, 14 marca 2016

105. Sami Khedira

Cześć, 
Dzisiaj kolejny podpis byłego gracza Realu Madryt - a także obecnego Mistrza Świata - Samiego Khediry.
Sami Khedira swoją karierę rozpoczynał w barwach VfB Stuttgart. Dobre występy zaowocowały transferem do samego Realu Madryt ! W Realu, jak to w Realu - dobre występy nie gwarantują długoletniej kariery w tym klubie. Dlatego też, chociaż Sami był jednym z podstawowych zawodników Realu zdecydował się na transfer do włoskiego Juventusu Turyn. 
Sami Khedira jest jednym z najlepszych zawodników na świecie na swojej pozycji, dlatego też cieszę się, że mam autograf tego piłkarza w swojej kolekcji !
Do Samiego Khediry wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną, kupon IRC i 3 zdjęcia. Czekałem bardzo długo, ale otrzymałem swoje zdjęcia podpisane wraz z bardzo ładną kartą Juventusu w prezencie. Pisałem na adres prywatny- chociaż nie wiem czy dalej działa, bo doszły mnie słuchy, że niektórzy kolekcjonerzy otrzymywali zwroty z tego samego adresu. Dwa zdjęcia poniżej wędrują na wymianę.


Jak zdobyty :  Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 105 dni
Jakość : Oryginał

7 komentarzy: