niedziela, 13 grudnia 2015

83. Zdravko Kuzmanovic

Cześć,
Ostatnio  narzekałem, że FC Basel odpisuje do wszystkich, tylko nie do mnie. W tamtym tygodniu dostałem list z Bazylei, z autografami o które prosiłem. Brakowało tylko Waltera Samuela- najwidoczniej wszyscy proszą o kartę byłego reprezentanta Argentyny.

Dziś prezentuję podpis Zdravko Kuzmanovicia. Serb powinien być znany wszystkim fanom włoskiej piłki, gdyż w latach 2013-2015 występował w Interze Mediolan. Nie był w stanie jednak się przebić do podstawowej 11 nerazzurrich i w ekipie niebiesko-czarnych zagrał zaledwie 14 spotkań. Oprócz tego reprezentował barwy takich marek jak Fiorentina czy VfB Stuttgart. Co ciekawe piłkarz ten swoją profesjonalną dorosłą karierę zaczynał właśnie w FC Basel (2005-2007) i to właśnie dobre występy w szwajcarskim klubie pozwoliły mu na transfer do Fiorentiny.

Tak jak  w poprzednim wpisie : nie mam pojęcia ile oczekiwałem na ten autograf, gdyż wysłałem przynajmniej 4 maile do FC Basel i nie wiem, który z nich poskutkował.

Jak zdobyty : info@fcb.ch
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak

4 komentarze: