środa, 9 grudnia 2015

82. Andre Schurrle

Cześć,
Dzisiaj zaprezentuję podpis, który jest wam wszystkim doskonale znany-  z pewnością większość kolekcjonerów zaczyna swoją przygodę od właśnie tego podpisu,  gdyż jest on stosunkowo łatwy do zdobycia.
Oczywiście mowa o autografie Andre Schurrle. Andre to niemiecki piłkarz, występujący na pozycji napastnika. W swojej karierze grał w klubach takiej marki jak Bayern i Chelsea Londyn-  a obecnie występuję w niemieckim Vfl Wolfsburg. O ile w karierze klubowej idzie mu delikatnie mówiąc "średnio" ( 60 goli w ponad 180 oficjalnych meczach), tak w karierze reprezentacyjnej radzi sobie świetnie (47 występów i 20 bramek). Na mundialu w 2014 roku strzelił dwie bramki z rzędu reprezentacji Brazylii (7:1). Z pewnością z łatwością znajdzie się również w składzie Niemiec na Mistrzostwa Europy we Francji.

Napisałem stosunkowo łatwy do zdobycia. Adres do Schurrle zna chyba każdy kolekcjoner. Pomimo tego, że jego adres jest bardzo znany w świecie kolekcjonerów- Andre dalej wysyła autografy po napisaniu maila.
Ja pisałem do  tego zawodnika 4 albo 5 razy. Pierwszy raz w kwietniu-kiedy zaczynałem swoją przygodę z autografami,ostatni raz w listopadzie. Przez cały ten czas do innych kolekcjonerów przychodziły listy z autografem Schurrle, ja nie dostawałem nic- co wprawiało mnie w lekką irytację i rezygnację. W końcu 2 tygodnie temu otrzymałem właśnie ten podpis. Nie potrafię powiedzieć wam ile czekałem, bo nie mam pojęcia który mail do Schurrle zadziałał.
Jak zdobyty :info@andre-schuerrle.de
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Do mnie tak nie przychodza z FC Basel mimo kilku maili. Innni dostaja a ja nie :) to samo miałem z PZPN wszyscy dostawali a ja nie dostałem mimo iż od lutego wysłałem im z 10 maili i nawet napisałem list z kopertą zwrotna ze znaczkiem. Też nic nie dostałem.
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń