środa, 14 czerwca 2017

258. Tomasz Majewski

Cześć,
Dziś chciałem pokazać wam podpis naszego znakomitego kulomiota - Tomasza Majewskiego. Majewski to czterokrotny uczestnik Igrzysk Olimpijskich - 2004 ( odpadł w eliminacjach), w 2008 i 2012 roku zdobył dla Polski złoty medal i tytuł Mistrza Olimpijskiego. Był pierwszym kulomiotem w historii, który obronił ten tytuł na Igrzyskach Olimpijskich. W 2016 roku na Igrzyskach Olimpijskich zajął 6 miejsce i było to jego sportowe pożegnanie z Igrzyskami. Jego rekord życiowy w pchnięciu kulą wynosi 21,95 metrów. 
Do Tomasza Majewskiego pisałem jakiś czas temu kontaktując się poprzez mail podany na jego stronie. Wysłałem do niego trzy zdjęcia, wróciły do mnie podpisane, a dodatkowo Pan Tomasz dorzucił dwie swoje karty z autografami.


Poniższe zdjęcia wędrują na wymianę: 

Jak zdobyty : Adres e-mail podany na stronie
Ile czekałem: 29 dni
Jakość: Oryginał

6 komentarzy: