poniedziałek, 29 lutego 2016

101. Natalia Szroeder

Cześć, 
Ostatnio brak mi trochę czasu, dlatego też wpisy pojawiają się co kilkanaście dni, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni na lepsze. Mam jeszcze sporo podpisów, które czekają na zaprezentowanie na blogu.
Dzisiaj przyszła pora na wpis od Natalii Szroeder, który otrzymałem kilkanaście miesięcy temu. Natalia to młoda polska wokalistka. Zasłynęła piosenkami "Porównania", "Wszystkiego na raz", "Teraz Ty" - które wykonuje wraz z byłym raperem Liberem. Muszę przyznać, że tworzą fantastyczny duet i ich piosenki niesamowicie wpadają w ucho. Z całym szacunkiem dla obydwu wykonawców - zarówno piosenki Libera jak i Natalii wykonywane solo nie mogą równać się z tymi, które wykonują razem. Ich przykład jest znakomitym dowodem na to, że można się doskonale uzupełniać.

Do Natalii pisałem już jakiś czas temu. Czekałem bardzo długo na odpowiedź i kiedy już myślałem, że nie uda mi się zdobyć tego autografu listonosz przyniósł mi kopertę w którym były aż dwie te bardzo ładne karty ( zupełne inne i jak dla mnie ładniejsze niż te, które Natalia wysyłała jeszcze w tamtym roku). Jako, że dostałem dwie identyczne karty, jedna z nich wędruje na wymianę. 




Jak zdobyty :  Prośba na adres:
Bartosz Łoś
Skrytka Pocztowa 100
59-500 Złotoryja
 z dopiskiem na odwrocie koperty: "Autograf od Natalii Szroeder"

Ile czekałem: 198 dni
 Oryginalny : Tak

7 komentarzy:

  1. Gratulacje, zapraszam na wywiad ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/02/skoczek-z-holandii-wywiad-z-larsem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    futbolove-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co mi wiadomo, ta osoba nie prowadzi już wysyłki autografów. Jednak jak ktoś wyśle kopertę to w miarę możliwości stara się odesłać autograf Natalki.

    OdpowiedzUsuń