czwartek, 20 sierpnia 2015

51. Grzegorz Krychowiak

Cześć !
Dzisiaj autograf, który poniekąd mnie zaskoczył. Swojego czasu wysyłałem sporo maili, znalezionych w Internecie - między innymi do Grzegorza Krychowiaka. Potem wysłałem do niego list na adres prywatny z 3 zdjęciami i kartą reprezentacyjną. Kiedy otrzymałem list w nie swojej kopercie, myślałem że jest od kogoś innego ( zwłaszcza, że był z Warszawy).

Grzegorza Krychowiaka przedstawiać nie trzeba nikomu. Jedna z gwiazd reprezentacji Polski, zbiera świetne opinie jako gracz hiszpańskiej Sevilli. Jedna z głównych postaci finału Ligi Europejskiej na Stadionie Narodowym w Warszawie ( zaraz za Carlosem Baccą). Miejmy nadzieję że Pan Grzegorz utrzyma swoją formę i będzie prawdziwym filarem środka pola w meczu z Niemcami.

Fantastyczny autograf, fantastycznego piłkarza - zwłaszcza że zdobyty po wysłaniu maila. Adres oczywiście do wymiany.Niestety nie pamiętam ile czekałem na ten podpis, ale pewnie około 2 miesięcy, bo maile dość dawno wysyłałem.

Jak zdobyty : Prośba na mail
Ile czekałem: około 2 miesięcy
Oryginalny : Tak!

2 komentarze: