wtorek, 20 października 2015

Grzegorz Krychowiak i Mariusz Pudzianowski po raz drugi !!!

Cześć,
Dzisiaj wpis bez numeru, ponieważ chciałem zaprezentować wam autografy od osób które już posiadam w swojej kolekcji. Dzisiaj je otrzymałem i tym samym przerwałem złą passę 24 dni bez jakiejkolwiek odpowiedzi.

Na początek wrzucam autografy Mariusza Pudzianowskiego. O Mariuszu możecie przeczytać klikając w ten link:

http://autografymateuszz90.blogspot.com/2015/07/37-mariusz-pudzianowski.html

Ostatnio robiłem porządki w zdjęciach, które jeszcze nie zostały wysłane. Znalazłem dwa zdjęcia Mariusza, ponieważ stwierdziłem że świetnie byłoby mieć podpis mojego idola z dzieciństwa na dużych zdjęciach ( i właśnie zdjęcia 21x15 cm wysłałem do Mariusza, a nieco mniejsze leżały w mojej półce) Szkoda było mi ich wyrzucać, a ktoś może chętnie się wymieni za ten podpis - więc stwierdziłem że wyślę ponownie list do Mariusza Pudzianowskiego.

Czekałem tylko 5 dni i otrzymałem moje zdjęcia podpisane.


Podpisy oczywiście oryginalne i oba zdjęcia wędrują na wymianę - ponieważ mam podpis na tych samych zdjęciach tylko nieco większych :)


Drugi list który otrzymałem dzisiaj, to list od Grzegorza Krychowiaka. Do Grzegorza Krychowiaka  wysłałem list w lipcu i baaardzo długo czekałem na odpowiedź. W międzyczasie przyszedł mi autograf Grzegorza Krychowiaka na karcie reprezentacyjnej ( zdobyty po napisaniu maila), który prezentowałem pod tym linkiem:

http://autografymateuszz90.blogspot.com/2015/08/51-grzegorz-krychowiak.html

Dzisiaj otrzymałem 3 zdjęcia i kartę reprezentacyjną, którą wysłałem do Grzegorza Krychowiaka w lipcu.

 Jedyne zdjęcie jakie zostawiam dla siebie to znajdujące się poniżej:


Dwa zdjęcia i karta reprezentacyjna wędrują na wymianę:

Pisałem na adres prywatny do Polski. Czekałem bardzo długo na odpowiedź bo aż 85 dni. Wszystkie podpisy oczywiście oryginalne.

3 komentarze: