piątek, 21 sierpnia 2020

695. Ryszard Milewski

Cześć!
Dziś chciałbym wam pokazać autograf pochodzący od Ryszarda Milewskiego. Milewski to polski piłkarz, obrońca. Długoletni zawodnik warszawskiej Legii. Członek Galerii Sław tego klubu.
Jest wychowankiem Legii, treningi w tym klubie rozpoczął w 1967. W lidze debiutował w sezonie 1975/1976, jednak stałe miejsce w pierwszym składzie wywalczył dopiero pod koniec dekady. Z warszawskim zespołem dwukrotnie zdobył Puchar Polski (1980, 1981). W 1985 krótko był graczem Motoru Lublin. Ostatni raz w Legii zagrał jesienią 1985, następnie był zawodnikiem Hutnika Warszawa. Później grał w Niemczech (SSG 09 Bergisch Gladbach), Szwecji (Polska IF Kopernik oraz Topkapi IK) i Stanach Zjednoczonych (AAC Eagles Chicago).
Jako trener pracował m.in. w ŁKS-ie Łomża, Gwardii Warszawa, drugiej drużynie Polonii Warszawa oraz Koronie Góra Kalwaria. W roku 2017 był także drugim trenerem Legionovii Legionowo. 
W reprezentacji Polski debiutował 7 grudnia 1980 w meczu z Maltą, ostatni raz zagrał w następnym roku. Łącznie w biało-czerwonych barwach rozegrał 3 spotkania. 
Autograf zdobyłem wysyłając prośbę na pewien prywatny adres. W odpowiedzi dostałem moje dwa zdjęcia podpisane, jednak podpis znalazł się z tyłu zdjęcia...

Drugi podpis również z tyłu zdjęcia przeznaczam na wymianę:

Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
 Ile czekałem: 87 dni
Jakość: Oryginał

3 komentarze: