czwartek, 27 czerwca 2019

Pozostałe autografy od Legii Warszawa

Cześć
W tym poście chciałbym pokazać autografy, które dostałem również w przesyłce od warszawskiego klubu, ale znajdują się one już w mojej kolekcji- tyle że na kartach z innych sezonów.
Pierwszym autografem jest podpis należący do Michała Kucharczyka - należy przyznać że Kucharczyk ma jeden z lepszych podpisów jeśli chodzi o autografy piłkarzy - zazwyczaj większość "drutuje" podpisy:
Kolejnym autografem jest podpis należący do Krzysztofa Mączyńskiego: Autograf Krzyśka zbierałem osobiście w Krakowie, jeszcze podczas jego gry w barwach Wisły- teraz dołącza do mnie autograf na karcie klubowej Legii Warszawa:
Autografu Michała Pazdana przedstawiać nie trzeba. Michała Pazdana zbierałem osobiście na zgrupowaniu, w kolekcji mam również jego podpisy na kartach Legii Warszawa z poprzednich sezonów:
Autografu Artura Jędrzejczyka również przedstawiać nie trzeba, w kolekcji mam kilka podpisów tego piłkarza na kartach z różnych sezonów Lechii Gdańsk i Legii.
Autograf Adama Hlouska mam na karcie z poprzedniego sezonu:
Podobnie jak autograf od Radosława Cierżniaka;
Podobnie jak podpis od Jakuba Czerwińskiego:
I Thibaulta Moulina:

Jak zdobyty :   Prośba na adres:
Legia Warszawa S.A
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa

Ile czekałem: 29 dni
Jakość: Oryginał


1 komentarz: