piątek, 1 stycznia 2021

759. Monika Pyrek

 Cześć,
Dziś chciałbym przedstawić wam autograf pochodzący od Moniki Pyrek. Monika to polska lekkoatletka specjalizująca się w skoku o tyczce. Honorowa Ambasadorka Szczecina.

Przez długi czas była jedyną polską tyczkarką na arenie międzynarodowej. W ciągu kariery 68-krotnie poprawiała rekord Polski. Olimpijka z Sydney (2000), Aten (2004), Pekinu (2008) i Londynu (2012). Trzykrotna medalistka mistrzostw świata oraz wicemistrzyni Starego Kontynentu z 2006. Reprezentantka kraju w pucharze Europy i drużynowych mistrzostwach Europy.

Pięciokrotnie laureatka Złotych Kolców dla najlepszej polskiej lekkoatletki sezonu (2001, 2003, 2005, 2006 oraz 2008), dwukrotna laureatka Plebiscytu „Przeglądu Sportowego” (2001 i 2005) i wielokrotna zwyciężczyni plebiscytu „Kuriera Szczecińskiego” na najlepszego sportowca województwa zachodniopomorskiego. W 2009 odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (2009) i tytułem Zasłużony dla miasta Szczecina. Na początku 2013 ogłosiła zakończenie kariery sportowej.

Autograf zdobyłem listownie.

 


Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
 Ile czekałem: 31 dni
Jakość: Oryginał

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/01/956-jakub-kwasniewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/04/zbigniew-boniek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dopiero zaczynam zbierać autografy to skąd mogę uzyskać prywatne adresy piłkarzy bez wymiany (ponieważ nie posiadam)?

    OdpowiedzUsuń