sobota, 31 grudnia 2016

Lista najcenniejszych autografów otrzymanych w 2016 roku

Cześć,
Tak to już jest, że w ostatni dzień w roku dokonuje się podsumowania tego minionego. W dzisiejszym poście chciałbym wam pokazać listę 10 najcenniejszych dla mnie autografów które prezentowałem na blogu w minionym roku.

Klikając w nazwę przenosicie się od razu do wpisu dotyczącego danego autografu 




 
Jak sami widzicie w 2016 roku do mojej kolekcji doszło wiele świetnych autografów. Bardzo ciężko z takiej kolekcji jest wybrać dziesięć, które są dla mnie szczególnie ważne i cenne. Mam nadzieję, że nadchodzący rok również będzie obfitował w sporo ciekawych podpisów i tego wam również wszystkim życzę !
Dziękuję że jesteście ze mną, dziękuję za wszystkie komentarze i liczne wyświetlenia !!

1 komentarz: