piątek, 1 czerwca 2018

386. Anthony Martial

Cześć,
Na autograf tego piłkarza czekałem naprawdę długo, ale myślę że było warto. Autograf należy do Anthoniego Martiala -  francuskiego piłkarza gwadelupskiego pochodzenia występującego na pozycji napastnika w angielskim klubie Manchester United oraz w reprezentacji Francji. Martial to srebrny medalista Mistrzostw Europy 2016.
Martial rozpoczął swoją karierę w 2001, w młodzieżowym zespole CO Les Ulis. W 2009, w wieku 14 lat, został zauważony przez skautów Olympique Lyon, do którego to klubu trafił w tym samym roku. Podczas swojego drugiego sezonu w zespole do lat 17 zdobył 32 gole w 21 występach, co zaowocowało powołaniem do reprezentacji Francji do lat 17 na rozgrywane w Słowenii młodzieżowe Mistrzostwa Europy. 30 czerwca 2013 oficjalnie ogłoszono transfer Martiala do AS Monaco za kwotę 5 mln euro. Sam zawodnik z nowym klubem podpisał trzyletni kontrakt. 24 listopada tego samego roku Martial rozegrał pierwszy mecz w barwach Monaco, zastępując Radamela Falcao w 63. minucie wygranego 1:0 spotkania z FC Nantes. Sześć dni później zdobył swojego pierwszego gola dla klubu podczas wygranego 2:0 meczu z Rennes. 1 września 2015 Martial podpisał 4-letni kontrakt z opcją przedłużenia o kolejny rok z angielskim Manchesterem United. 12 września zadebiutował w nowych barwach, zmieniając Juana Matę w 65. minucie spotkania ligowego z Liverpoolem, a 21 minut później ustalając wynik na 3:1 Ta sama bramka została wybrana przez kibiców Manchesteru bramką miesiąca, a sam zawodnik otrzymał nagrodę piłkarza września w Premier League. Niestety obecnie jest to piłkarz bardzo niedoceniany w angielskim klubie i najprawdopodobniej tego lata zmieni otoczenie. Portal transfermarkt wycenia 22 letniego francuza na kwotę 65 mln euro!

Autograf zdobyłem pisząc list na adres Manchesteru United. Czekałem aż 563 dni ! dlatego po roku bez odpowiedzi ponowiłem wysłanie listu do francuza. Drugim razem czekałem "tylko" 153 dni, a obie koperty przyszły do mnie tego samego dnia :) 

Z racji tego, że wysłałem dwa listy do piłkarza i wróciły do mnie w tym samym czasie - posiadam sporo autografów na wymianę: poniżej zdjęcia podpisów, które jestem skłonny wymienić:
Jak zdobyty :   Prośba na adres :

Anthony Martial
Manchester United
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
England

Ile czekałem: 563 dni oraz 153 dni !
Oryginalny : Tak


6 komentarzy: