wtorek, 16 stycznia 2018

Klaas-Jan Huntelaar po raz drugi

Cześć,
Dzisiaj troszkę zdublowany wpis - bo autograf tego zawodnika prezentowałem tutaj. Tak się jakoś złożyło, że wysłałem list na adres klubu i list do samego zawodnika z dołączonymi zdjęciami. Bardzo długo nie dostawałem odpowiedzi, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy w kopercie znalazłem podpisane zdjęcia od holendra. Warto tutaj napomnieć, że słyszałem że Klaas podobno niechętnie podpisuje zdjęcia w barwach Milanu czy Realu - z racji tego, że były to bodajże najgorsze miesiące w jego karierze. 
W każdym razie ciesze się najbardziej z autografu tego piłkarza na zdjęciu w koszulce Milanu. Bardzo fajne uzupełnienie kolekcji. 

Wszystkie poniższe zdjęcia oraz kartę przeznaczam na wymianę:
Jak zdobyty : Prośba na adres Schalke 04
Ile czekałem: 288 dni
Jakość: Oryginał

9 komentarzy: