poniedziałek, 30 października 2017

302. Arkadiusz Piech

Nie wiem jak to się stało, ale znalazłem w swojej kolekcji niepublikowany jeszcze na blogu autograf Arkadiusza Piecha na karcie klubowej Legii z sezonu 2015/2016. Dzisiaj pora nadrobić zaległości i pokazać tą "staroć". 
Arkadiusz Piech to polski piłkarz występujący na pozycji napastnika. W swojej karierze grywał w takich klubach jak Polonia Świdnica, Widzew Łódź, Ruch Chorzów, Sivasspor, Zagłębie Lubin, Legia Warszawa, GKS Bełchatów, AEL Limassol czy Apollon Limassol. Obecnie jest zawodnikiem Śląska Wrocław. 
Arkadiusz Piech wystąpił również w 4 meczach Reprezentacji Polski. Znalazł się również na liście rezerwowej szerokiej kadry na Mistrzostwa Europy 2012.
Tak jak wspominałem wcześniej, autograf zdobyłem pisząc prośbę zbiorową na adres warszawskiego klubu. Z racji, że otrzymałem go bardzo dawno temu, nie pamiętam ile na niego czekałem. 

Jak zdobyty :   Prośba na adres:
Legia Warszawa S.A
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

2 komentarze: